Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 24-04-2018, 04:05

Дошкільний навчальний заклад загального розвитку „Струмочок”

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка музкерівника

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК 

РАДИТЬ БАТЬКАМ...

Дослідження показали, що музика і заняття музикою значно допомагають дітям в освоєнні навчальної програми. Було доведено, що раннє навчання музиці розвиває ті області мозку, які відповідають за правильний розвиток мови і логіки. Більше того, заняття музикою розвивають образне й просторове мислення, яке дуже необхідно при вивченні вищої математики. Зазвичай, діти, які коли-небудь займалися музикою, отримують високі результати тестів, які вони здають їх для вступу до університету чи коледжу.


Заняття музикою - це не тільки приголомшливий спосіб, через який діти можуть виразити себе, але це ще й «інструмент», який підвищує творчий потенціал і почуття власної гідності. Існує величезна безліч способів, за допомогою яких батьки можуть надати дітям відмінне музичну освіту з самого народження. Найважливіше, що вам необхідно робити, - це постійно оточувати дитини музикою різного спрямування, включаючи різні жанри музики. Не треба давати дитині тільки слухати класичну музику або дитячу музику - необхідно урізноманітнити музику, яку він слухає.

Важливо, щоб ви кожен день співали свого немовляти пісні. Краще всього, якщо ви будете показувати різні рухи разом з піснею (чудово підійдуть веселі і прості пісеньки). Коли ваш карапуз стане трохи старше, ви побачите, що ваш малюк буде намагатися танцювати під музику. Постійно співайте з дитиною завзяті і прості пісеньки, можна і потанцювати під музику, як під повільну, так і під швидку. Іграшки-Обучалки допоможуть вашому карапузові створювати свої звуки і пісеньки.

Діти дошкільного віку починають досить добре розпізнавати звуки, розпізнають високі й низькі звуки. Спробуйте пограти з дитиною в музичну гру, яка полягає в тому, що необхідно розпізнати, який звук вище, а який нижче. Покажіть дитині різні види інструментів. Нехай він послухає, який звук має кожен окремий інструмент. Урізноманітніть музику, яку ви слухаєте, різними стилями, намагайтеся обговорювати з дитиною почуття і думки, які народжує в вас обох та чи інша музика.

Спробуйте зробити з вашою дитиною будь-якої музичний інструмент і спробуйте зіграти на ньому разом. Банку з під кави або її кришку можна використовувати як барабана, келихи і фужери можна використовувати як ксилофона. Загалом, насолоджуйтеся і використовуйте всю свою уяву, придумуйте інструменти, створюйте свою сімейну групу.

Можливо, ви захочете, щоб дитина дошкільного віку ходив на індивідуальні заняття музикою. У такому випадку, вам буде необхідно обговорити з дитиною відмінність музичних інструментів і вибрати один, на якому хотів би грати ваша дитина. Необхідно добре обміркувати, який вибрати інструмент, адже якщо інструмент не подобається дитині, то навчання буде даватися йому важко. А з часом, дитина і зовсім може закинути заняття музикою. Сходіть на симфонічний концерт або послухайте оркестрову музику, таким чином, ви дізнаєтеся більше про існуючі музичних інструментах. У такому віці, дитині найкраще підійде фортепіано, тому що, по-перше, він навчиться одночасно читати і грати музику. По-друге, йому не треба буде вивчати технічні основи гри на фортепіано.

Продовжуйте навчання музиці вашої дитини навіть тоді, коли він надійде в школу. У міру того, як ваша дитина буде ставати старше, йому буде подобається певний напрям музики, але постарайтеся зробити так, щоб ваша дитина не зациклювався на певному музичному напрямку - нехай він слухає різні стилі музики. Вже в цьому віці можна дозволити дитині вчитися грати на якомусь музичному інструменті, зробивши гру на гру на інструменті щоденним обов'язком.

До того часу, як ваша дитина стає старшокласником, вам необхідно, щоб ваша дитина стала учасником якої-небудь групи, симфонічного або звичайного оркестру. Гра в групі ще сильніше буде розвивати дитину, так як він знайде людей зі схожими інтересами. У групі він буде покращувати свої музичні навички, дитина буде виражати себе за допомогою музики.

 Музика, як показали дослідження, навіть якщо б вона не розвивала людини, - це засіб, за допомогою якого можна розслабитися і спокійно відпочити. Починайте прищеплювати любов до музики вашої дитини з самого раннього дитинства і розвивайте цю любов протягом усього дитинства - адже це допоможе отримати дитині відмінне музичну освіту, що допоможе йому при досягненні поставлених цілей.


                                                                      НОРОРІЧНА РОЗВАГА ДЛЯ ДІТЕЙ " ДЕНЬ СВЯТОГО МИКОЛАЯ"

                                                                                                                            

                                   
                               
                              

                               

Сценарій свята

„Новорічна рукавичка”

для дітей ясельної групи.

Звучить весела музика. Діти заходять до залу.

Ведуча:

Діти, подивіться, яку гарну ялиночку приніс нам Дід Мороз! Як красиво прикрасила її Снігурочка! Нарешті, прийшло до нас чудове свято – Новий Рік!
А хто розповість віршик про ялинку?

Дитина:

Красота, красота,

В нас ялиночка густа!

І дістати до вершка

Річ, звичайно, не проста!

Ведуча:

Який гарний віршик! А тепер, давайте заспіваємо пісеньку про ялиночку.

Виконується пісня…

 

 

Снігурочка:

            Хто це гарно так співає?

Здрастуйте малята! Ви впізнали мене? Я – Снігуронька, онучка Діда Мороза.

З Новим Роком вас вітаю,

Зростати здоровими бажаю!

А чому це вогники на ялинці ще не засвітили?

Загораються гірлянди розташовані на ялинці.

А тепер, подуємо на вогники – вогники згаснуть.

Гра з вогниками проводиться 2-3 рази.

Хто з вас, діти, відгадає?

В кого біла борода?

Хто багато ігор знає?

Новий Рік з дітьми стрічає?

Діти:

            Дід Мороз!

 

Снігурочка:

            Тож давайте покличемо Дідуся Мороза!

Діти кличуть. Заходить Дід Мороз.

Дід Мороз:

А ось і я, малята!

З новим Роком діти милі!

Зичу вам здоров’я, сили,

Щоб пісні навкруг дзвеніли,

Щоб ніколи не хворіли,

Щоб лунав веселий сміх.

З Новим Роком всіх, всіх, всіх!

Ведуча:

            Ми так тебе чекали, пісеньки вивчали, тож скликай всіх в хоровод!

Дід Мороз:

Гей, музики-музиченьки

Нам заграйте веселенько.

У танок скликаю всіх,

Здрастуй, здрастуй Новий Рік!

Виконується хоровод „Новорічна хороводка”…

 

Дід Мороз:

            Співаєте ви гарно. А фізкультурою займаєтесь? Бігати навчились? Ось, зараз я побачу… А ну, тікайте від дідуся, а я вас буду наздоганяти…

Проводиться гра „Доганялка”.

Дід Мороз:

            Ой, спритні у вас дітки, швидкі! Геть діда заморили. Давайте сядемо на стільці, відпочинемо. Всі сідають на стільчики. Снігуронько! Де ж твої сестрички – сніжиночки? Поклич їх скоріше!

Снігурочка:

Білесенькі сніжиночки

Від подиху зими

Легенькі, мов пушин очки,

Злітайтеся сюди…

Виконується танок „Сніжинки”…

 

Дід Мороз:

            Ой, молодці! Гарно танцювали, а пісні ви знаєте?

Виконується пісня „Дід Мороз”…

 

Дід Мороз:

            Ой, гарнесенькі малята! Зараз я всіх потішу подаруночками. А де ж вони? Я ж всі подарунки поклав у рукавицю… Невже я загубив свою чарівну рукавичку?

Снігурочка:

            Як же бути? Треба розшукати рукавичку. Ходімо дідусю…

Ведуча:

            Зачекайте! Дід Морозе, Снігуронька! Що ж за свято у нас буде без вас? Зараз ми із дітками покажемо вам чарівну казочку про рукавичку. Може ви там і свою знайдете?

Дід Мороз:

            Добре, залишаємося. Я дуже люблю казочки!

Ведуча:

            Отже, загубив дід рукавичку…

Виносять велику рукавичку… Звучить музика, вибігають мишенята.

1 мишеня:

Ми – маленькі мишенята,

Змерзли наші ноженята.

Причепився морозенько,

Та й щипає помаленьку.

Ручки, ніжки вже щемлять,

Щічки з холоду щемлять.

2 мишеня:

В мене носик: чих та чих,

Бо замерз він більше всіх.

Відчепися вже Морозе,

Бо течуть вже в мене сльози.

Снігурочка:

            Мишенята! Якщо ви замерзли, то погрійтесь – затанцюйте разом з нами!

Виконується „Танок у парах”…

 

Ведуча:

            А ось, жабки плигають!

Жабки:

            Хто, хто в рукавичці живе?

Мишки:

            Ми – мишки! А ви хто?

Жабки:

            Жабки! Пустіть нас.

Мишки:

            Ви спочатку затанцюйте з дітками, а потім ми вас пустимо в рукавичку.

Виконується танок „Стукалка”…

 

Вибігає наляканий зайчик.

Снігурочка:

            Зайчик-пострибайчик, що трапилось? Кого ти злякався?

Зайчик:

        Я страшенний боягуз,

        І лисички я боюсь!

Снігурочка:

            А де ж лисичка? Чому вона так налякала зайчика?

Виходить лисичка.

Лисичка:

Ти мене не бійся друже,

Я сьогодні добра дуже.

Гляньте! Сніжок як багато,

Давайте з ними танцювати!

Снігуронько, Дідусю – давайте пограємо з дітками в сніжки!

Ведуча:

            Так до мишок і жабок у рукавичку прибігли ще зайчик і лисичка. Коли це з лісу йде сірий вовк…

Заходить вовк.

Вовк:

Аж ось де вас знайшов!

Не бійтесь – це добрий вовк прийшов.

З вами хочу помиритись,

Прийшов на свято – веселитись!

Снігурочка:

            Ну, тоді заспівай нам пісеньку.

Виконується пісенька „Ой на річці вітер”…

 

Вовк:

            Пустіть мене до рукавички.

Всі: (разом)   Заходь!

Ведуча:

            Вовк так голосно співав, що його пісеньку почув ведмедик і бреде до рукавички. Та не сам, а з подружкою – лялечкою…

Ведмедик:

До ялинки лялька поспішає,

З нами потанцює, покружляє.

Зранку причепурилась.

Новий рік стрічати,

Весело сьогодні буде

Під ялинкою малятам.

Виконується пісенька „Машенька”…

Ведуча:

            А тут з лісу собачка вибіг і почав гавкати. Всі звірі злякалися і розбіглися…

Ведуча тримає іграшку собачку, бігає за дітьми, забігає за ялинку і тягне рукавичку…

Снігурочка:

            Дідусю, дивись! Песик знайшов твою рукавичку!

Дід Мороз:

            Так, це моя рукавичка! Давай її мені!

Ведуча:

            Ні, так просто я тобі її не віддам! Тільки коли затанцюємо.

Виконується танок Діда Мороза та Снігуроньки…

Дід Мороз:

            Ось, знайшлася моя рукавичка, а в ній подарунки для малят. Я ж обіцяв усіх – усіх пригостити… Ану, підходьте!

Дід Мороз та Снігуронька роздають подарунки.

Снігурочка:

            Залишайтеся малята,

            І дівчатка, і хлоп’ята.

Дід Мороз:

            Через рік, мої маленькі!

            Ми знов прийдемо до вас на свято!





Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018